Menu
EUR

Verzending en bezorging

We snappen dat je je producten graag snel in huis hebt wanneer je eenmaal aan het organiseren geslagen bent. Daarom gaan we direct aan de slag wanneer je besteld hebt. In Nederland en België hanteren we snelle levertijden. Bij Bestdeals.nl kunt u ervoor kiezen om uw bestelling via verschillende verzendmethodes te laten bezorgen. Wij verzenden altijd met PostNL. Wij versturen ook naar andere Europese landen, de verzendkosten hiervan kun je zien op de afrekenpagina.

Levertijd en verzendkosten Nederland + België + Duitsland

Op maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur besteld is de volgende werkdag of zaterdag in huis. De levertijd staat ook altijd vermeld bij de status van een product. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je een mail met de traceercode. Hiermee kun je je pakket volgen, en inzien in welk tijdvak je pakket wordt bezorgd.

Verzendkosten Onder 50,-* Vanaf 50,-*
Standaard verzending (Nederland) €5,95 Gratis
Standaard verzending (België) €6,95 Gratis
Standaard verzending (Duitsland) €7,80 v.a. 75,-
PostNL afhaalpunt (Nederland) €5,95 Gratis
Avondbezorging (Nederland) €7,90 v.a. 65,-

*Wij zijn hard bezig om in de toekomst nog meer bezorgmethoden aan te bieden.

Besteld voor 17:00u op: Verwachte bezorgdag (Nederland & België) Verwachte bezorgdag (Duitsland)
Maandag voor 17:00 uur Dinsdag Donderdag
Dinsdag voor 17:00 uur Woensdag Vrijdag
Woensdag voor 17:00 uur Donderdag Zaterdag
Donderdag voor 17:00 uur Vrijdag Dinsdag
Vrijdag voor 17:00 uur Zaterdag Woensdag
Zaterdag voor 23:59 uur Dinsdag Donderdag
Zondag voor 23:59 uur Dinsdag Donderdag

*Wij doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is in een enkel geval mogelijk dat door de omstandigheden de bezorging vertraagd is.

Verzending buitenland

Wij versturen ook naar andere Europese landen, de verzendkosten hiervan kun je zien op de afrekenpagina.

Ophalen bij PostNL locatie

Het is ook mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen op een PostNL afhaalpunt. U kunt uw bestelling dan de volgende werkdag na 15:00 uur ophalen bij het door u geselecteerde ophaalpunt.  Wij selecteren automatisch het dichtstbijzijnde afhaalpunten voor u op basis van uw verzendadres. Uiteraard kunt u ook een ander afhaalpunt selecteren.

Avondbezorging

Liever 's avonds je bestelling ontvangen? Avondbezorging is mogelijk voor leveringen op maandag t/m vrijdag. Je ontvangt je bestelling tussen 17:30 en 22:00 voor een meerprijs van €1,95. Deze service kunnen we enkel alleen nog aanbieden in Nederland.

Bepaal zelf je bezorgmoment

Voor €1,95 extra kunt u aangeven op welke dag u de bestelling wilt ontvangen. U kunt ervoor kiezen om uw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen of u kunt de bestelling tot aan 2 weken vooruit plannen. Middels een track een trace code kunt u de bestelling volgen. Word binnenkort verwacht!

Niet thuis bij bezorging pakket?

Nederland: Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geven we het af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Als we je e-mailadres hebben ontvangen van de verzender, dan krijg je een bericht over waar je pakket is bezorgd. Heb je de PostNL-app? Daarmee kun je ook zien waar je pakket is. Je hebt 7 dagen de tijd om jouw pakket op te halen bij het PostNL afhaalpunt. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar Bestdeals.nl

België: Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan probeert de bezorger je pakje bij de buren te bezorgen. Lukt dit ook niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf, via track & trace, zien op welk PostNL-punt in je buurt het pakje is afgeleverd. Het achterlaten van je pakje op een door jou gekozen 'safe place' is op dit moment nog niet mogelijk.

Mijn pakket heeft als status 'bezorgd', maar ik heb niks ontvangen.

Als je pakket de status 'bezorgd' heeft op de traceercode, maar je hebt niks ontvangen, zou het kunnen gaan om een scanfout. In de meeste gevallen wordt je pakket dan alsnog dezelfde of de volgende dag bezorgd. Ook zou het pakket per ongeluk bij de buren bezorgd kunnen zijn.

Graag vragen we je om navraag te doen bij de buren, en een dag te wachten voordat je contact met ons opneemt. Als je het pakket na 24 uur na de laatste status op de traceercode nog niet in handen hebt, neem dan contact met ons op. 

Er is iets mis met mijn bestelde product(en).

Als er iets mis is met je bestelling, zoals een defect, verkeerd of missend product, mail dan naar [email protected]. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »