Menu
EUR

Veelgestelde Vragen (FAQ)


Om jou nog beter te helpen hebben wij van de meest gestelde vragen een overzicht gemaakt. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Geen punt! De klantenservice van Bestdeals.nl kan je overal mee helpen!

1. Betalingen

Waar kan ik mijn kortingscode of bon van Bestdeals.nl inwisselen?
Stap 1: Kies een product uit op Bestdeals.nl.
Stap 2: Plaats het product in het winkelmandje.
Stap 3: Ga naar het winkelmandje en vul bij “kortingscode” uw kortingscode in.
Stap 4: Reken de bestelling af.
Stap 5: Houd uw brievenbus/deurbel in de gaten, uw bestelling is onderweg!

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling binnen is?
U kunt uw bestelling via verschillende betaalmethoden betalen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen. Het verwerken van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen twee tot drie werkdagen.

Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?
Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen aan de factuur.

Ik wil graag een kopie van een factuur ontvangen
Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van uw bestelling. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u graag de factuur nogmaals toe.

2. Bestelling en levering

Hoe zit het met verzendkosten?
Bij Bestdeals.nl betaalt u geen verzendkosten voor een zending als het order bedrag hoger is dan €50,-.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?
Wij verzenden naast Nederland ook uw pakket naar BelgieDuitslandFrankrijk en Luxemburg. Staat u land hier niet tussen? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar [email protected].

Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Indien u de bestelling voor 17:00 uur afrondt, wordt het dezelfde dag nog naar u verzonden. Uw bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen naar België, Duitsland en Frankrijk ontvangt u doorgaans binnen 2 tot 5 werkdagen.

*Let op: in Nederland wordt er geen post geleverd op zondag en maandag en in België niet op zaterdag en zondag.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op de beloofde afleverdag, wat nu?
95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging op loopt. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heeft u de bestelling 5 postdagen na het eerste aflevermoment niet ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor u op.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat uw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen van uw bestelling de bestelling te annuleren.

Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld tijdens het plaatsen van mijn bestelling, kan dit nog aangepast worden?
Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen.

*Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden.

Ik heb de verkeerde producten ontvangen.
Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde producten heeft ontvangen! Graag ontvangen wij per mail een foto van de ontvangen producten onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen de order controleren en de juiste producten zo snel mogelijk naar u versturen.

Ik heb beschadigde producten ontvangen.
Wij vinden het enorm vervelend als u een beschadigd of defect product van ons ontvangt. Om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen ontvangen wij graag per mail een foto van de schade, onder vermelding van uw ordernummer. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk een nieuw product toegestuurd krijgt.

3. Service

Kan ik ook langskomen om producten te bekijken, kopen of om te ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om langs te komen om onze producten te bekijken, kopen of ruilen, omdat Bestdeals.nl een webwinkel is. En wij hebben geen bezoekersadres.

Ik ben niet tevreden, waar kan ik terecht met mijn klacht?
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij lossen uw klacht graag op. Uw klacht kunt u mailen naar [email protected]. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij uw klacht uw naam, adres en ordernummer beginnende met ORD zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken. Hebben wij u niet naar tevredenheid geholpen? Bestdeals.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u gratis gebruik kunt maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk. Ons streven is uiteraard om het niet zover te laten komen!

Wanneer kan ik reactie verwachten op mijn e-mail?
De klantenservice van Bestdeals.nl staat 5 dagen per week paraat om uw mails te beantwoorden. Wij voorzien u binnen 1 werkdag van een reactie. Wij streven ernaar om binnen 3uur, uw mail te beantwoorden. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 17:00. Heeft u ons na 17:00 gemaild, dan behandelen wij uw mail de eerst volgende werkdag.

Hebben jullie op dit moment nog leuke acties of kortingscodes?
Wij doen ons best om u te verrassen met leuke producten in de aanbieding of acties. Om op de hoogte te blijven van de meest recente acties en kortingscodes raden wij u aan om u in te schrijven voor de nieuwsbrief, ons te volgen op Instagram en/of Facebook of een kijkje te nemen op onze aanbiedingen pagina.

4. Garantie en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Wij raden u aan om eerst even een mail te sturen naar [email protected].

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Bij ontvangst van uw retour verwerken wij deze direct en krijgt u van ons een bevestiging per mail. Wanneer uw retour wordt ontvangen, is afhankelijk van de post.

Wie betaalt de kosten van het retourneren?
De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Indien het product beschadigd of verkeerd is geleverd, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Meestal zullen de retourkosten worden vergoed door ons.

Ik heb geen printer en kan het formulier niet uitprinten, wat moet ik nu doen?
Dit is geen probleem. U kunt de gegevens met pen en papier overnemen en het papier met de retourzending mee sturen. Belangrijk is dat uw ordernummer, e-mailadres en en waarom u bestelling retourt vermeld staat.

Ik wil graag mijn geld terug, hoe lang duurt het voordat het op mijn rekening staat?
Wij storten het aankoopbedrag gelijk na ontvangst van uw retour terug. Gemiddeld duurt het 3-14 werkdagen voordat het bedrag op uw rekening staat. Dit is afhankelijk van hoe snel Buckaroo en/of Mollie de terugbetaling verwerkt. Voor iDeal is dit meestal 3-4 werkdagen en voor Bancontact 5-7 werkdagen. Heeft u betaald met creditcard? Dan staat het bedrag aan het begin, midden of einde van de maand op uw afschrift.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »