Menu
EUR

Contact

+31 (0)297 547 680
Maandag t/m Vrijdag: 11:00 - 17:00
Binnen 1 tot 2 werkdagen antwoord

Onze klantenservice staat vijf dagen in de week paraat om uw vragen te beantwoorden. Het antwoord op veel vragen vindt u ook op onze klantenservicepagina of bekijk hierboven de meest gestelde vragen (FAQ). Wij streven ernaar om e-mails tijdens openingstijden binnen twee uur te beantwoorden. Mailt u ons op vrijdag na 17:00 uur, dan pakken we uw bericht na het weekend zo snel mogelijk op.

Heeft u nog vragen?

Onze Klantenservice staat 5 dagen per week voor u klaar om u verder te helpen.
Bel naar +31(297)547680 of mail naar [email protected]

Openingstijden klantenservice:

Doorgaans zijn wij doordeweeks geopend van 11:00 t/m 17:00 m.u.v. weekenden en feestdagen. Kijk hieronder voor de actuele openingstijden.

Dag(en) Geopend van: Gesloten van:
Maandag 11:00 17:00
Dinsdag 11:00 17:00
Woensdag 11:00 17:00
Donderdag 11:00 17:00
Vrijdag 11:00 17:00
Zaterdag Gesloten Gesloten
Zondag Gesloten Gesloten


Contactformulier:

Heeft u vragen en lukt het niet om te mailen of te bellen? Vul dan het onderstaande formulier in. Wij proberen op werkdagen u binnen 2 uur te beantwoorden.

Neem contact op

Contactgegevens

+31 (297) 547 680
KVK nummer: 68461062
btw-nummer: NL857454663B01
Bestdeals.nl Genieweg 38
3641 RH Mijdrecht
Nederland

Veelgestelde vragen

Algemeen
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met de traceercode van je pakket. Als je bestelling in meerdere pakketten is verstuurd, ontvang je meerdere mails met een traceercode. Via de traceercode kun je inzien waar je pakket zich bevindt.

Ik heb een traceercode ontvangen, maar deze geeft geen status aan.

Als je een traceercode hebt ontvangen waar geen status zichtbaar is binnen een dag nadat je deze hebt ontvangen, dan heeft je pakket helaas een vertraging opgelopen bij de bezorgdienst. Als je pakket na 24-48 uur nadat je de traceercode hebt ontvangen nog geen status laat zien, neem dan contact met ons op.

Mijn pakket heeft als status 'bezorgd', maar ik heb niks ontvangen.

Als je pakket de status 'bezorgd' heeft op de traceercode, maar je hebt niks ontvangen, zou het kunnen gaan om een scanfout. In de meeste gevallen wordt je pakket dan alsnog dezelfde of de volgende dag bezorgd. Ook zou het pakket per ongeluk bij de buren bezorgd kunnen zijn.

Graag vragen we je om navraag te doen bij de buren, en een dag te wachten voordat je contact met ons opneemt. Als je het pakket na 24 uur na de laatste status op de traceercode nog niet in handen hebt, neem dan contact met ons op. 

Er is iet mis met mijn bestelde product(en).

Als er iets mis is met je bestelling, zoals een defect, verkeerd of missend product, vul dan het contactformulier hierboven in of stuur een mail naar [email protected]. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Hoe meld ik een retour aan?

Bij Bestdeals.nl kun je gratis retournerenKlik hier om je retour aan te melden.

  1. Vul je ordernummer en postcode in
  2. Selecteer het product dat je wilt retourneren en kies de reden van retour.
  3. Download het retourlabel en print deze uit. Het label is 10 dagen geldig.

Let op: Je kunt zelf maar één retourlabel genereren. Als jouw retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact op via het contactformulier hierboven of stuur een mail naar [email protected] om een tweede retourlabel aan te vragen. Deze sturen we dan binnen een werkdag naar je toe.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Bij bestdeals.nl hanteren wij de onderstaande retourvoorwaarden:

  • We hanteren een retourtermijn van 30 dagen. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat je alle artikelen uit één bestelling hebt ontvangen. 
  • Producten kunnen alleen ongebruikt en in de originele product verpakking (indien inbegrepen) worden geretourneerd. Zonder de product verpakking of met een kapotte/gescheurde product verpakking kunnen we je retour niet accepteren.
  • Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt bijvoorbeeld voor de kledingkast organizers van Storage Solutions die op maat wordt gezaagd voor de afmetingen van jouw kastdeur.
  • Het retourpakket is goed verpakt in een passende doos met voldoende opvulmateriaal. 
  • Binnen 1 - 14 dagen (afhankelijk van gebruikte betaalmethode) na ontvangst van je retour krijg je het betaalde bedrag terug op dezelfde manier als waarop er voor de bestelling is betaald.

Let op: indien je een product defect hebt ontvangen en deze graag wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op via ons [email protected]l

Een product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu?

Als een product is uitverkocht, kun je je e-mailadres achterlaten op de productpagina door op de oranje koopknop te drukken. Je ontvangt automatisch een e-mail zodra het product weer op voorraad is. Over het algemeen zijn producten binnen 1-3 weken weer terug op voorraad. 

Bezorging
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met de traceercode van je pakket. Als je bestelling in meerdere pakketten is verstuurd, ontvang je meerdere mails met een traceercode. Via de traceercode kun je inzien waar je pakket zich bevindt.

Ik heb een traceercode ontvangen, maar deze geeft geen status aan.

Als je een traceercode hebt ontvangen waar geen status zichtbaar is binnen een dag nadat je deze hebt ontvangen, dan heeft je pakket helaas een vertraging opgelopen bij de bezorgdienst. Als je pakket na 24-48 uur nadat je de traceercode hebt ontvangen nog geen status laat zien, neem dan contact met ons op.

Mijn pakket heeft als status 'bezorgd', maar ik heb niks ontvangen.

Als je pakket de status 'bezorgd' heeft op de traceercode, maar je hebt niks ontvangen, zou het kunnen gaan om een scanfout. In de meeste gevallen wordt je pakket dan alsnog dezelfde of de volgende dag bezorgd. Ook zou het pakket per ongeluk bij de buren bezorgd kunnen zijn.

Graag vragen we je om navraag te doen bij de buren, en een dag te wachten voordat je contact met ons opneemt. Als je het pakket na 24 uur na de laatste status op de traceercode nog niet in handen hebt, neem dan contact met ons op. 

Er is iet mis met mijn bestelde product(en).

Als er iets mis is met je bestelling, zoals een defect, verkeerd of missend product, vul dan het contactformulier hierboven in of stuur een mail naar [email protected]. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bezorgen is gratis in Nederland en België boven de €50. Wanneer de orderwaarde lager is dan €50, betaal je €5,95 verzendkosten in Nederland en €6,95 in België.

Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt. Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor het gewenste afhaalpunt. Hierbij zullen ook verzendkosten worden berekend bij een orderwaarde onder de €50.

Wat is jullie levertijd?

In Nederland en België geldt op maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis. Voor zaterdag en zondag geldt dat uw bestelling de eerst volgende werkdag (maandag) verzonden word. Dat betekent dat uw pakket de volgende werkdag (dinsdag) in huis heeft. De levertijd van de producten staat tevens ook vermeld op de productpagina.

Zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een mail met de traceercode. Hiermee kun je je pakket volgen, en inzien in welk tijdvak je pakket wordt bezorgd.

Kan ik een andere bezorgdatum kiezen?

Je kunt een andere bezorgdatum selecteren in het afrekenproces. Na het invullen van je gegevens kan je in het menu 'bezorging' een andere bezorgdatum en -tijd selecteren. Indien mogelijk*

Als je pakket eenmaal onderweg is, kun je via de traceeromgeving van PostNL ook de bezorgdatum wijzigen, nadat je pakket is gescand in het sorteercentrum. Houd hiervoor de traceercode in de gaten die je via de mail zal ontvangen.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Wij versturen ook naar andere Europese landen, de verzendkosten hiervan kun je zien op de afrekenpagina.

Bestellen en betalen
Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaatst je bestelling simpelweg in 6 stappen:

  1. Selecteer je product(en) en klik op ‘In winkelwagen’.
  2. Klik op ‘Naar winkelwagen’, of op de winkelwagen-button.
  3. Controleer de items in je winkelwagen. Als alles klopt, klik je op ‘Ik ga bestellen’.
  4. Kies 'Inloggen' of 'Registreren' zodat je altijd inzage hebt in je bestellingen, of reken zonder account af.
  5. Vul alle nodige bezorg- en contactgegevens in. Nadat je betaling is geregeld, is de bestelling voldaan.
  6. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling inclusief de factuur per e-mail. Ook ontvang je een e-mail met de betaalbevestiging en de verwachte levertijd. 

Ben je een zakelijke klant? Klik dan 'Zakelijk' aan bij 'Type klant' tijdens het invullen van je gegevens.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
  • Klarna: achteraf betalen - €0,99
  • Riverty: achteraf betalen - €0,99
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
  • Maestro
  • SOFORT Banking
  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC
  • Giftcards (Webshop Giftcard, YourGift Card, Bestdeals Giftcard)

In samenwerking met Buckaroo zorgen wij voor een veilige betaalomgeving op onze website. Wanneer je je bestelling wilt afrekenen, word je automatisch doorgestuurd naar deze online betaalomgeving. Buckaroo voldoet aan alle beveiligingseisen zodat jouw betaling goed verloopt. Vervolgens kan je kiezen uit de onderstaande betaalmethoden. Voor meer informatie, neem een kijkje op de website van Buckaroo. Dit zijn de echte kenners op dit gebied.

Hoe verzilver ik een kortingscode?

Je kunt de code invoeren op de winkelwagenpagina, of tijdens het betaalproces. Onder het kopje 'kortingscode' moet de code worden ingevuld. Houd er wel rekening mee dat de code hoofdletter gevoelig is. Mocht de code niet kloppen of niet geldig zijn, dan zal een melding verschijnen met instructies.

Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?

Als er een kortingscode beschikbaar is, communiceren wij dit op onze website, via onze social media kanalen of via onze nieuwsbrief. Hierbij vermelden wij altijd wat de voorwaarden zijn en tot hoe lang de kortingscode geldig is. Als je kortingscode niet werkt, is het een mogelijkheid dat deze niet meer geldig is, of dat deze niet geldig is bij de producten in je winkelwagen. Als jouw code wel zou moeten werken en niet wordt toegepast, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Eenmaal geplaatst kan je je bestelling niet meer wijzigen. Als je bestelling nog niet is ingepakt door ons magazijn, kan deze in sommige gevallen nog geannuleerd worden. Je kunt hiervoor het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen.

Indien je bestelling al onderweg is, kunnen wij de annulering niet meer verwerken en kan je de bestelling volgens de normale procedure retourneren. 

Kan ik het adres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Als jouw bestelling nog niet is ingepakt, kan het adres nog worden gewijzigd. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging in het adres niet meer mogelijk. Wel kun je in sommige gevallen via de traceercode ervoor kiezen om het pakket te laten leveren bij een pakketpunt.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Wat nu?

Als je voor je bestelling hebt betaald, maar geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan verder voor je uit wat er aan de hand is met je bestelling.

Ik krijg van jullie een betaalherinnering, maar ik heb mijn bestelling via Klarna of Riverty geplaatst. Klopt dit?

Je bestelling is pas afgerond als je je bestelling via Klarna of Riverty hebt bevestigd. Als je van ons een betaalherinnering per mail ontvangt, betekent dit dat de bevestiging bij Klarna of Riverty is mislukt. We raden je in dit geval aan je bestelling opnieuw te plaatsen. Als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb per ongeluk twee bestellingen geplaats, maar ik heb er voor één betaald.

Als je hebt geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar je hebt de betaling niet afgerond, wordt deze bestelling automatisch geannuleerd binnen een werkdag. Mocht je een betaalherinnering ontvangen voor een bestelling waarbij je de betaling niet hebt afgerond, kun je deze dus negeren. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik heb een bestelling geplaatst als gast, maar ik wil graag alsnog een account aanmaken.

Dat kan! Als je eerder als gast een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je klikken op het account icoontje, en daarna op 'Wachtwoord vergeten'. Als je daar je e-mailadres invult, ontvang je een link om een wachtwoord aan te maken. Je kunt daarna inloggen, en je vorige bestellingen inzien onder het kopje 'Mijn bestellingen' in je account.

Retouren
Hoe meld ik een retour aan?

Bij Bestdeals.nl kun je gratis retournerenKlik hier om je retour aan te melden.

  1. Vul je ordernummer en postcode in
  2. Selecteer het product dat je wilt retourneren en kies de reden van retour.
  3. Download het retourlabel en print deze uit. Het label is 10 dagen geldig.

Let op: Je kunt zelf maar één retourlabel genereren. Als jouw retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact op via het contactformulier hierboven of stuur een mail naar [email protected] om een tweede retourlabel aan te vragen. Deze sturen we dan binnen een werkdag naar je toe.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Bij bestdeals.nl hanteren wij de onderstaande retourvoorwaarden:

  • We hanteren een retourtermijn van 30 dagen. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat je alle artikelen uit één bestelling hebt ontvangen. 
  • Producten kunnen alleen ongebruikt en in de originele product verpakking (indien inbegrepen) worden geretourneerd. Zonder de product verpakking of met een kapotte/gescheurde product verpakking kunnen we je retour niet accepteren.
  • Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt bijvoorbeeld voor de kledingkast organizers van Storage Solutions die op maat wordt gezaagd voor de afmetingen van jouw kastdeur.
  • Het retourpakket is goed verpakt in een passende doos met voldoende opvulmateriaal. 
  • Binnen 1 - 14 dagen (afhankelijk van gebruikte betaalmethode) na ontvangst van je retour krijg je het betaalde bedrag terug op dezelfde manier als waarop er voor de bestelling is betaald.

Let op: indien je een product defect hebt ontvangen en deze graag wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op via ons [email protected]l

Hoe werkt de terugbetaling van mijn retourzending?

We betalen je terug op dezelfde wijze waarop je betaald hebt. Binnen 7 werkdagen na ontvangst van je pakket zal je een mail ontvangen ter bevestiging van de verwerking van je retour. Vanaf dat moment kan het enkele werkdagen duren voordat je je geld terug ontvangt. Dit verschilt per betaalmethode: 

  • iDEAL: 1 - 2 werkdagen
  • Creditcard: volgende afschrift 
  • Klarna: 1 - 2 werkdagen
  • Riverty: 1 - 2 werkdagen
  • PayPal: 1 - 3 werkdagen
  • Giftcards: 1 - 2 werkdagen

Heb je 5,95 of 6,95 verzendkosten betaald?  
Dan krijg je de verzendkosten terug als je de gehele bestelling hebt geretourneerd.

kan ik producten omruilen?

Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Als er producten niet naar wens zijn, kun je deze kosteloos naar ons retourneren, en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik de status van mijn retourzending volgen?

Zodra je jouw retourpakket hebt ingeleverd bij een pakketpunt, ontvang je een bevestiging hiervan op hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Via de link in deze e-mail kun je je pakket traceren. Vanaf het moment dat het pakket is bezorgd bij ons magazijn, kan het 3-7 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt. Vanuit ons ontvang je een e-mail zodra je retour is verwerkt.

Ik heb een kapot product ontvangen. Kan ik deze retourneren of een vervanging krijgen?

Als je een of meerdere producten kapot hebt ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier hierboven of door een mail te sturen naar [email protected]. Voeg een foto toe van de beschadigingen, en geef aan of je het product wilt retourneren of liever een vervangend exemplaar ontvangt. Dan lossen wij dit zo snel mogelijk voor je op! 

Het lukt me niet om mijn retour aan te melden.

Bij het aanmelden van je retour op ons retourportal vul je je ordernummer in en de postcode van het bezorgadres. Als je op deze manier je retour aanmeldt, ontvang je één gratis retourlabel. Als je een foutmelding krijgt bij het aanmelden van je retour, of je retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact met ons op via het contactformulier hierboven of stuur een mail naar [email protected].

Producten
Een product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu?

Als een product is uitverkocht, kun je je e-mailadres achterlaten op de productpagina door op de oranje koopknop te drukken. Je ontvangt automatisch een e-mail zodra het product weer op voorraad is. Over het algemeen zijn producten binnen 1-3 weken weer terug op voorraad. 

Kan ik jullie producten in een winkel kopen of bekijken in een showroom?

Momenteel hebben we alleen een webshop, en geen winkels of showroom. Mochten we in de toekomst een winkel of showroom openen, zullen we dat zeker aankondigen via onze socials, nieuwsbrief en op onze website!

Kunnen jullie mij productadvies geven?

Als je op zoek bent naar een bepaald product en deze niet kunt vinden, of advies nodig hebt over welke producten je het beste in jouw situatie kunt aanschaffen, kun je altijd contact met ons opnemen! Stuur ons een bericht via Facebook of Instagram, of vul ons contactformulier in. U kunt ook een mail sturen naar [email protected]. We helpen je graag verder!

Kan mijn organizer in de vaatwasser?

Op producten die geschikt zijn om in de vaatwasser te plaatsen, staat altijd een vaatwasser-icoontje in het materiaal. Als er geen icoontje op het product staat, dan is het product niet geschikt voor in de vaatwasser, en kun je deze het beste met de hand afwassen.

Als je twijfelt of een product in de vaatwasser kan, kun je dit altijd nakijken op de productpagina. We vermelden het altijd in de producttekst en in de specificaties van het product, indien het in de vaatwasser kan.

De stickerresten komen lastig van het pproduct af, wat kan ik het beste doen?

Hardnekkige stickers kun je het beste verwijderen door ze eerst warm te maken met een föhn voor ongeveer 10 seconden. Zodra de stickers warm zijn, kun je ze gemakkelijk verwijderen, zonder vervelende stickerresten. Geen föhn? Je kunt ook een washand met heet water tegen de sticker aandrukken om de sticker warm te maken, zonder te wrijven. Als dit niet lukt, kun je het product proberen te weken in een sopje met warm water, of eventueel de sticker met iets vets zoals olie kunnen proberen te verwijderen. 

Zouden jullie een bepaald product kunnen toevoegen aan het assortiment?

Als er een bepaald product is dat je écht nog mist in ons assortiment, kun je hierover altijd contact opnemen via het contactformulier, mail of social media. We kunnen niet garanderen dat we het product kunnen toevoegen aan het assortiment, maar deze verzoeken noteren wij zorgvuldig. We zijn in ieder geval constant op zoek naar mooie, handige opbergproducten om aan ons assortiment toe te voegen, dus tips zijn altijd welkom!

Garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit termijn staat gelijk aan de gebruiksduur die je kunt verwachten van een product. Naast de wettelijke garantie, geldt voor sommige producten ook een fabrieksgarantie van 2 tot 10 jaar. Heeft een product een fabrieksgarantie, dan staat dit vermeldt op de product pagina onder de specificaties.

Standaard bieden wij één jaar garantie op alle producten. Deze extra garantie en de fabrieksgarantie doen niks af aan de wettelijke garantie waar je als consument recht op hebt. Functioneert een product niet goed doordat het niet compleet of kapot is, dan heb je recht op garantie. Het defect mag niet ontstaan zijn doordat het product anders gebruikt is dan de bedoeling is.

De garantie is niet van toepassing op:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik.
  • Onderdelen getroffen door normale slijtage.
  • Producten met schades of missende onderdelen op het moment van ontvangst die later dan 2 maanden na ontvangst aangemeld worden.
Hoe meld ik een garantieaanvraag aan?

Als je bestelling beschadigd, onjuist, incompleet of defect is, neem dan contact met ons op via het contactformulier hierboven of stuur een mail naar [email protected]. We zullen de situatie beoordelen en je zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »