Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie

    Bestdeals.nl hanteert een garantietermijn die gebaseerd is op het type product. Het kan zijn dat enkele modellen of merken een langere garantietermijn hanteren of helemaal geen garantie hebben. Wij verkopen namelijk ook producten die eenmaal gebruikt zijn niet meer retour zijn te sturen. Hoe de producten gebruikt worden bepaalt dus in grote mate hoe lang het blijft functioneren. Daarom valt ook niet alle schade onder de garantie, hieronder vertellen we daar nog wat meer over.

    Beschadigd of verkeerd geleverd?
    Onze producten worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt of dat u een verkeerd product ontvangt dat u niet heeft besteld. Als dit gebeurt, kunt u het beste direct contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van uw ordernummer. E-mails worden op werkdagen nog dezelfde dag beantwoord.

    Let op: 
    Stuur altijd enkele foto’s mee van de schade of van het verkeerd ontvangen product zodat wij u aan de hand van de foto’s een passende oplossing kunnen bieden.
    Kosten: Uiteraard heeft u geen invloed op een defect. Wij rekenen daarom ook geen kosten voor het repareren of vervangen van een defect product.

    Verzendkosten & Garantie

    De verzendkosten naar de webwinkel binnen de garantietermijn vallen in de meeste gevallen onder verantwoordelijkheid van de webshop. Bij aanmelding van een garantiezending binnen de garantieperiode krijg je van ons een label toegestuurd, wij kunnen een reeds betaald label bij een postkantoor niet vergoeden. Let wel dat als het product niet onder de garantievoorwaarden valt (schade, gebruiksslijtage etc.) dat de verzendkosten heen en terug door de klant betaald moet worden voordat de producten retour gestuurd worden. De kosten zijn verschillend per vervoerder die u gebruikt. Kijk voor exacte prijzen bij uw lokale vervoerder. U kunt met elke vervoerder die beschikbaar is in uw regio uw pakket naar ons opsturen, denk hierbij aan: PostNL, DHL, DPD en UPS.

    Gebruik maken van onze garantie regeling?

    Neem bij een defect onderdeel contact met ons op, om je situatie voor te leggen. Zo kunnen wij kijken hoe we je het beste kunnen helpen. Ook kan je de producten aan ons retour sturen met een bijgeleverde omschrijving en indien mogelijk de oorspronkelijke factuur. Indien de retour gestuurde producten niet onder de garantie vallen kan het zijn dat er kosten in rekening gebracht worden om deze weer terug te sturen. Om dit te voorkomen raden wij je aan eerst contact met ons op te nemen.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking