Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Bestellen & Betalen

    Bij Bestdeals.nl kunt u eenvoudig in enkele stappen uw bestelling plaatsen
    Stap 1 - Kies een product uit en plaats het product in het winkelmandje.
    Stap 2 - Ga naar het winkelmandje en klik op “bestelling afronden”.
    Stap 3 - U kunt kiezen voor “registreren of als gast”. Indien u een account heeft kunt u kiezen voor “Inloggen"
    Stap 4 - Voer uw adresgegevens in en kies voor uw gewenste verzendmethode.
    Stap 5 - Kies uw gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
    Stap 6 - Houd uw brievenbus in de gaten, uw bestelling is onderweg!

    Vanaf het moment dat u de bestelling afrondt tot het moment dat uw pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij u per mail op de hoogte over de status van uw bestelling. Daarnaast kunt u de status ook terugvinden in uw account.

    Orderstatus volgen
    Stap 1 - Log in op uw account.
    Stap 2 - Onder het kopje “Mijn bestellingen” vindt u de informatie over uw laatste bestelling.
    Stap 3 - Klik op de link “Bekijk” voor de huidige bestelstatus.

    Kortingscode
    Heeft u een kortingscode van ons ontvangen? Dan kunt u de kortingscode inwisselen tijdens het bestelproces.
    Stap 1 - Kies een product uit.
    Stap 2 - Plaats het product in het winkelmandje.
    Stap 3 - Ga naar het winkelmandje, klik op “kortingscode” en vul uw kortingscode in.
    Stap 4 - Reken de bestelling af.
    Stap 5 - Houd uw brievenbus in de gaten, uw bestelling is onderweg!|

    Bestelling wijzigen of annuleren
    Wij streven ernaar om uw product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat uw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen uw bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen.
    Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. U kunt uw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.

    Betalingen
    U kunt uw bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen. Het verwerken van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen twee tot drie werkdagen.

    Betaling mislukt
    Het kan voorkomen dat u de betaling nog niet volledig heeft afgerond. U ontvangt in dit geval alsnog een orderbevestiging per mail met het ordernummer. Onder vermelding van uw ordernummer kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u vervolgens een betaalverzoek per mail zodat u de betaling kunt afronden.

    Factuur
    Wij versturen de factuur altijd digitaal naar u e-mail op het moment dat de bestelling verzonden is. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u de factuur graag nogmaals toe.

    Factuur wijzigen
    Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van uw persoonlijke gegevens kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.

    Cadeauvouchers
    Bij Bestdeals.nl kunt u de volgende cadeaubonnen inwisselen:
    - Webshop Giftcard (momenteel niet beschikbaar)
    - YourGift Card
    - Bestdeals Voucher
    Kies tijdens het afrekenen voor giftcard optie op de betaalpagina. U wordt doorgestuurd naar een betaalpagina van de giftcards waar u de code kunt toepassen. Heeft u niet voldoende tegoed en wilt u bijbetalen? Dit is geen probleem. Een eventueel restbedrag kunt u bijbetalen via één van onze andere betaalmethoden. Na het toepassen van uw cadeaubon wordt u automatisch doorverwezen naar onze betaalpagina.
    Let op: na het gebruiken van de giftcard kan uw bestelling enkel worden geruild voor een Bestdeals.nl cadeaubon en niet tegen enige geldelijke vergoeding.

    Betalingsherinnering van Bestdeals.nl
    Uw bestelling wordt verzonden op het moment dat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen. Wanneer uw bestelling nog niet is betaald, ontvangt u een verzoek tot betaling. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. Heeft u per ongeluk twee bestellingen geplaatst? Dan staat er waarschijnlijk één order op de status ''betaald'' en één order op de status ''wacht op betaling''. Voor deze laatste order heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden u aan om een e-mail te sturen met daarin uw ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

    Betalingsherinnering van Afterpay en/of Klarna?
    Tijdens het bestelproces heeft u gekozen voor de betaalmethode AfterPay en/of Klarna? Binnen vier werkdagen na ontvangt u per mail een factuur van AfterPay en/of Klarna, waarmee u de betaling kunt voldoen. De betaling dient binnen 14 dagen te zijn voldaan. Indien de betaling niet binnen 14 dagen is voldaan, ontvangt u van AfterPay en/of Klarna een betalingsherinnering. Heeft u de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met AfterPay of Klarna.

    Betalingsherinnering van Buckaroo/Mollie?
    Heeft u gekozen voor een bankoverschrijving? Dan ontvangt u van onze betalingspartner Mollie de betaalgegevens per e-mail. Houd er rekening mee dat de verwerking van een bankoverschrijving enkele werkdagen in beslag neemt.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking