Gratis verzending via PostNL boven de €50,-
Veilig (achteraf) betalen
Op werkdagen voor 17:00 besteld morgen in huis
Niet goed, geld terug

Bestdeals.nl


Contact


Wij staan vijf dagen per week voor u klaar.
U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.


Adres


Genieweg 38

3641 RH Mijdrecht

Nederland


KLACHTEN


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of door de onderstaande formulier in te vullen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Telefonisch contact Nederland:
Tel: 0297 - 547680

Adresgegevens:
Bestdeals.NL is onderdeel van OC Sourcing V.O.F.
Genieweg 38
3641RH Mijdrecht
Utrecht, Nederland

E-mail: [email protected]

KvK dossiernummer: 68461062
BTW nummer: NL857454663B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur waar Bestdeals.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om een klacht te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Wanneer de klacht elders nog niet in behandeling is dan kunt u eventueel de klacht deponeren via het platform van de EU.


 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.